دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ، دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم ، دانلود آهنگ ایرانی ، download new music , دانلود موزیک ویدیو ، دانلود فول آلبوم ، دانلود آلبوم جدید ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین ، دانلود موزیک ، موزیک پرشیا ، دانلود آهنگهای جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ، دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم ، دانلود آهنگ ایرانی ، download new music , دانلود موزیک ویدیو ، دانلود فول آلبوم ، دانلود آلبوم جدید ، دانلود آهنگ شاد ، دانلود آهنگ غمگین ، دانلود موزیک ، موزیک پرشیا ، دانلود آهنگهای جدید

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام دلم تنگه

آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام دلم تنگه

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام دلم تنگه

دلم تنگه واسه ی چشم های تو
دلم واسه تو و حرف های تو

♫♪♫♪♫♪♫
ی دیونه ساختی که هر شب همش
دلش تنگه واسه ی کارای تو

♫♪♫♪♫♪♫
بارون داره میزنه اینجا تو کجایی , کجایی , کجایی
آخ دلم لک زده چرا تو خسته نمیشی از جدایی

♫♪♫♪♫♪♫
تو خسته نمیشی از جدایی , جدایی , جدایی
بارون داره میزنه اینجا تو کجایی , کجایی , کجایی

♫♪♫♪♫♪♫
آخ دلم لک زده چرا تو خسته نمیشی از جدایی
تو خسته نمیشی از جدایی
تو چرا؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.